Aktywne filtry


Znane i często wyszukiwane części samochodowe: układ hamulcowy seicento, układ hamulcowy cinquecento

Jeżeli tutaj trafiłeś, to znaczy, że kochasz samochodowe klasyki, równie mocno, jak my. Być może masz w swoim garażu fiata cinquecento lub fiata seicento i brakuje Ci najważniejszych części? Nie martw się, znajdziemy je dla Ciebie, nawet jeżeli trudno je dostać. Jak wiadomo, sprawny układ hamulcowy, to bezpieczeństwo, nawet w przypadku samochodów wystawowych.

W naszej ofercie znajdziesz też takie perełki: pompę hamulcową seicento oraz pompę hamulcową cinquecento

Pierwsze cinquecento wyprodukowano w 1991 roku jako następcę fiata 126 oraz pierwsze auto osobowe produkowane wyłącznie w tyskiej fabryce. Ostatni model opuścił fabrykę w 1998 roku. Seicento pojawiło się na polskich drogach w 1997, jednak produkowano je do 2010. Dlaczego ten model jest tak wyjątkowy? Za odpowiedź niech posłużyć fakt, że jeden z ostatnich samochodów wyprodukowanych w Tychach przekazano Muzeum Techniki w Warszawie, gdzie znajduje się do dziś. Pompa hamulcowa seicento cinquecento odpowiadała za wytworzenie odpowiedniego ciśnienia hamulcowego, które następnie trafiało do kół. W obu modelach samochodów była głównym gwarantem bezpiecznej jazdy.

Trudno dostępne oryginalne klocki hamulcowe seicento 900 oraz przewód hamulcowy cinquecento już dostępne!

Model Seicento 900 (Olimpia) pojawił się w produkcji w 2000 roku. Była to wersja limitowana, którą wyróżniały lakierowane zderzaki, uchylne szyby z tyłu, pasy bezwładnościowe na tylnych siedzeniach i, co najważniejsze, magnetofon Clarion, do którego można było podłączyć zmieniacz płyt CD. Ten magnetofon to prawdziwa perełka! Wśród naszych popularnych produktów znajdują się oryginalne klocki hamulcowe do fiata seicento oraz przewód hamulcowy (stalowy lub miedziany — o lepszej wytrzymałości na uszkodzenia mechaniczne i korozję) do fiata cinquecento.

 

Układ hamulcowy do fiata seicento oraz układ hamulcowy do fiata cinquecento — postaw na klasykę

Układ hamulcowy fiata seicento jest dwuobwodowy, hydrauliczny ze wspomaganiem ciśnieniowym oraz hamulca pomocniczego na tylne koła. W skład układu hamulcowego fiata seicento wchodzą: hamulce tarczowe, średnica tarcz 240 mm; hamulce bębnowe, średnica 185 mm; hamulec pomocniczy: mechaniczny, działający na koła tylne. Niewielką różnicą pomiędzy oboma układami hamulcowymi jest średnica bębnów, która w układzie hamulcowym cinquecento może o centymetr większa. Dodatkowo hamulce bębnowe w cinquecento wyposażone są w samoczynną regulację szczęk oraz korektor siły hamowania. Naszej działalności przyświeca motto: „Każde auto ma duszę, musisz ją tylko dostrzec”! Gdzie kryje się dusza samochodowych klasyków? Odpowiedź jest prosta — w jego wnętrzu! To właśnie dlatego z taką skrupulatnością i precyzją wyszukujemy niedostępne już w regularnej sprzedaży części do samochodów, by ożywić je i podarować im drugie życie. Wykorzystujemy pełnię swoich możliwości, by dostarczyć naszym klientom dokładnie takie części, jakich poszukują.